le forum de juju !!!!!!

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
le forum de juju !!!!!!

coucou ! voilà un forum pour parler de pleins de truc !!! alors allez y c fait pour ça !!!!

Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

5 participants

    Bienvenue !!!!!!

    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Sam 20 Déc - 22:04

    quand j'aurais retrouver mes esprits...
    ZigZag
    ZigZag


    Messages : 2
    Date d'inscription : 11/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  ZigZag Dim 21 Déc - 13:07

    affraid affraid affraid affraid

    Je suis sûre que ta mère serait ravie de voir comme tu as un beau vocabulaire...

    Code:
    Putain de merde, la je rigole plus!!!!!!!! Y en plus que marre des Emmerdeuses à la con qui comprennent as qu'on peut mentir dans la vie c'est pas interdit, alors celle qui emmerde encore une fois Aïscha, elle aura affaire à moi. Merde à la fin. Toute les petites colombes parfaite la qu'arrête pas de se la péter et qu'aprés disent que c'est l'autre Yen a plus que marre!!!!! Si qu'elqu'un veut dire quelque chose qu'il le disent, je m'en branle!!! Allez vous faire Anculé par votre famille parfaitement parfaite bande de patite chieuse et foutez nous la paix!!!!!!!!!!
    Perso, tes menaces, je men moque. Je le répete : si Hortense revient sur les colombes dire des mensonges, ou écrire des textes morbides, je contacte les admin pour qu'on la vire.

    je rigole plus!!!!!!!!

    Moi non plus

    Suspect
    Sophie
    Sophie


    Messages : 30
    Date d'inscription : 01/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Sophie Lun 22 Déc - 10:25

    Exactement elle serait ravie, parce que moi je le fais pour défendre une amie, mon amie, alors arrête de nous faire chier et casse toi, oui Hortense je te défend, c'est fais pour ça les amie, non? Même si onne les a jamais vu, je t'aime!!!
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Lun 22 Déc - 12:28

    ....................

    c'est pas possible...

    Je dois répondre quoi, moi ?! I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Dim 28 Déc - 14:21

    ou la la !!!!!! que du nouvo sur cette rubrique il s'en passe des choses pendant que je suis en vacance ! perso je suis trop trop d'accord avec Sophie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheers et de toute façon même si tu est viré des colombes t là a jamais parce que c moi l'admin ! donc je peut viré qui je veut ! ( enfin je sais pas comment on fait mais bon !) et de toute façon Zig-Zag , elle fait ce quelle veux Hortense c pas toi qui va lui ordonné de partir comme ça t'aimerais qu'on te fasse ça ? NON ! alors t toi !
    ooooooouuuu ! ça fait du bien de se défouler !
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Dim 28 Déc - 19:27

    Merci les filles ! I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

    Si vous en avez marre de Zigzag, faites comme moi, mettez la dans ignorer !
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Dim 28 Déc - 20:33

    ooooooooooo !!!!!!!!!!!!!! de rien !!!!! heureusement elle vient pas souvent ! ça a du te prendre beaucoup de temps a faire tous ces coeur ! merci ! I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Lun 29 Déc - 19:00

    Quelques minutes à peine...
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Mar 30 Déc - 16:00

    é ba c gentils !!!!!!
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Mer 31 Déc - 13:58

    C'est rien par rapport à ce que vous dites, vous... lol! lol!
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Mer 31 Déc - 22:02

    merci !
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Jeu 1 Jan - 15:50

    De rien tongue tongue lol!
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Jeu 1 Jan - 16:42

    Razz
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Ven 2 Jan - 21:11

    C'est précis...
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Dim 4 Jan - 1:14

    de quoi ? de ça ? Razz oui c très précis ! lol!
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Dim 4 Jan - 14:19

    Oui, très ! J'ai compris le fond de ta pensée !! C'est... euh... c'est quoi au juste ?

    lol!
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Mar 6 Jan - 23:15

    je sais pas trop je trouver qu'il étais mimi ! Razz
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Ven 9 Jan - 17:43

    C'est vrai ! Et toi, tu le trouve comment le forum de Yoko81 ? Fabienne, si ça te dit tu peux peut être t'inscrire ! ( pour juju : OU EST PASSER FABIENNE ? Sa fait ch'aitpascombiendetemps qu'elle est plus là...)
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Lun 12 Jan - 19:01

    oui je trouve qu'il est super le forum de yoko81 ( hed ) pour Fabienne c vrai qu'elle était pas là pendant longtemps ! on dirait qu'elle est revenu 'espère qu'elle va rester !
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Jeu 22 Jan - 22:05

    Oui tu as raison ! Fabienne, il se passe quelque chose dans ta famille ou tu peux plus venir faute de temps ?
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Sam 24 Jan - 0:59

    je sais pas peut être qu'elle oublie de venir ?
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Ven 30 Jan - 18:22

    Ben, à mon avis, elle nous oublie pas, elle peux plus venir faute de temps, c'est tout...
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Sam 31 Jan - 21:00

    ouais ! comme moi parfois !
    Aïsha
    Aïsha


    Messages : 194
    Date d'inscription : 30/11/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Aïsha Sam 7 Fév - 14:02

    comme moi aussi...
    little princess juliette
    little princess juliette


    Messages : 156
    Date d'inscription : 05/12/2008

    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  little princess juliette Lun 9 Fév - 20:23

    ouais .... ça arrive ! =)

    Contenu sponsorisé


    Bienvenue !!!!!! - Page 2 Empty Re: Bienvenue !!!!!!

    Message  Contenu sponsorisé


      La date/heure actuelle est Dim 12 Mai - 23:16